Skvělý výkon zastavila technika...

  Smůla a velká škoda! Ale je to sport a i tyhle věci k závodům silničních motocyklů bohužel nevyhnutelně patří... Velice pozitivní ale je, že se Abaja na své oblíbené trati držel mezi úplně nejlepšími CRT a díky mnoha pádům v tomto "tropickém" závodě i v TopTen celkového pořadí MotoGP! Při takovýchto výkonech na sebe podobné umístění jistě nenechá dlouho čekat! A na rozdíl od tohoto smolného závodu technika vydrží až do cíle. Velkou smůlou je fakt, že právě v tomto závodě na body dosáhnul i předposlední jezdec v cíli..., zatímco v jiných závodech se musí o každý bod velice urputně bojovat.

  Kájovi přejeme, ať na tuto smůlu nechá svými výkony rychle zapomenout! Nejlépe hned v dalším závodě v Assenu. A tam to společně rozjedeme :-) !

 

ABAJA FOREVER!!!

 

Abaja po závodě:
„Tak co na to mám říct? Moc slušných slov mě zrovna nenapadá. Mohli jsme mít velice pěknou porci bodů a nemáme nic. Start mi vyšel, držel jsem se ve skupině s Espargarem a Edwardsem, kde jsem bojoval o osmé místo. Barbera i Pirro za námi byli v relativně bezpečné vzdálenosti. Na rovince mi pak motorka začala vynechávat, zatím jsme však nepřišli na to, co bylo příčinou. Kluci na tom teď budou makat a uvidíme. Jsem hrozně zklamaný, byl jsem velice blízko nejlepšímu výsledku sezóny a asi na to budu dlouho vzpomínat.“

 

Marco Grana, šéfmechanik Cardion AB Motoracing

„Takhle smutní jsme letos ještě nebyli. V ranním warm-upu jsme zkoušeli ještě mírnou změnu nastavení a ta se povedla. Motorka fungovala perfektně. Jako jediní jsme měli tvrdé pneumatiky, což se ukázalo jako dobrá volba. Po dobrém startu Karel zajížděl výborné časy a dalo se očekávat, že na tvrdých gumách v závěru závodu dotáhne Edwardse i Espargara. Stále si ještě nejsme jistí, co bylo přesnou příčinou závady na motocyklu. Pravděpodobně to byla elektronika, ale přesnější informace budeme mít až v průběhu zítřka.“